Su mokytoju diena visus!. nors kažin kokia čia mums, mokiniams, šventė.... nu nebent dėl to, kad pamokos trumpesnės ir tokios nelabai rimtos.... o mano blogo tikiuosi mokytojai neskaito...... šiaip nepatinka man mano blogas... keik aš seku kitus blogus visi tokie faini, tokie mieli, įdomus.. o maniškis toks drum parum lievas... fe net negera daros, paskaičius jį, ane? bet tikriausiai vistiek ji rašysiu (įdomu ar aš to noriu...?) tiesa sakant nežinau ar noriu.... norisi tik nuolatinės meilės, nuolatinės šilumos... juk žiema ateina... (o dar mano akysi visi po du po du...) utiutiu, sunkus tas paauglio gyvenimas , ypač kai esi toks kaip aš....tas jausmas, kad kažko trūksta, kad kažko reikia... jis dar vis stiprėja. širdis nerimsta.... bet koks skirtumas, rimtai koks skirtumas. C'est La Vie

p.s. Nusipirkau DC diržą... negražus :D



dar norėčiau pasakyti, kad man pradėjo patikti ruduo... šio rudens oras kaip niekad geras lyginant su kitais... KOLKAS bent jau... ir jaučiu pirmą kartą rimtai pastebėjau tikrą rudens grožį... tie lapai, anksčiau atrodo jie krisdavo paprastai, o dabar taip ramiai, lėtai, kiekvienas sau arba po du šoka šokį.. kartais lėta su mažai apsisukimų, kartais vos ne breakdance... o tas šnaresys jų, tai gali virsti bet kokia muzika.. nuo Bethoveno simfonijos iki sunkiojo repo....ir kaip faina yra šokt į kokia nors didele didele lapų krūva (na kol viešųjų darbų darbininkė nepamato... ech ;( atsiprašau jos) [gaila, kad man tai daryti tenka vis vienam...] C'est La Vie....
o lietus lietus lietus lietus, gerai kad nepila kaip iš kibiro, bet švelniai ŠALTAS lietus toks malonus......

Gero spalio Jums visiems, dar susitiksim kada nors :)


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Apie viską..arba nieką..

Nusišypsok ლ(◔◡◔ ლ)

! ! !

Jei Jums nerodo paveikslėlių... kaltinkite savo naršyklę arba kompiuterį! Arba paspauskit ant vos rodomo paveiksliuko ir grįžkite atgal.... tada turėtų rodyti visus normaliai :)))

Sekėjai

Skype Me™!