Man skauda galva. Jau antra diena. Ir dar ta suknysta nežinia. Žudo ji mane.

Viskas taip vienodai. Totaliai. Viskas taip durnai. Totaliai. Viskas taip nenormaliai. Totaliai. Noriu atostogų. Totaliai. Noriu snieguolės. Totaliai. Rimtai noriu snieguolės. Totaliai. NORIU MEILĖS. Totaliai. Noriu kakavos. Totaliai. Noriu miego. Totaliai. Noriu Ak47. Totaliai.  Noriu naujo telefono. Biški.

Ištryniau formspringa. Aš kietas. Iš anglų gavau 10. Aš kietas. Išgeriu 2 litrus kakavos per dieną. Aš kietas. Susitvarkiau kompiuterį. Aš kietas. Pradėjau daryt mankšta. Aš kietas.


Aš myliu Tave mano blogo skaitytojau.


Aš silpnas jausmų atžvilgių. Ką daryt?
Aš stiprus jausmų atžvilgių. Ką daryt?

Aš niekas. Ką daryt?
Aš viskas. Ką daryt?

Nekenčiu Tavęs. Ką daryt?
Myliu Tave. Ką daryt?

Noriu mirt. Ką daryt?
Noriu gyvent. Ką daryt?





Tai va. Meilė sucks. Viskas. Grįžtų. Atgal. SUDIE.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Apie viską..arba nieką..

Nusišypsok ლ(◔◡◔ ლ)

! ! !

Jei Jums nerodo paveikslėlių... kaltinkite savo naršyklę arba kompiuterį! Arba paspauskit ant vos rodomo paveiksliuko ir grįžkite atgal.... tada turėtų rodyti visus normaliai :)))

Sekėjai

Skype Me™!