Rugsėjo pradžia buvo pati geriausia kokia tik galėjo būti, viskas buvo tobula..tai buvo pats geriausias rugsėjis.... nieko netruko, ir tai galiu pasakyti nuoširdžiai... ir ekskursija į Nida buvo įdomi... pamačiau ko nematęs ir sužinojau nemažai naujų dalykų.... o tą diena pats maloniausias dalykas buvo tai kai azijiečiai vis kartojo „ačiū“ tai buvo taip miela ir taip faina.... o Jūra, mylių JŪRA, kažkada gyvensiu prie jos.....
bet rugsėjo 29 dieną sužinojau tai ko tikrai nelaukiau.... grįžęs namo pamačiau apsiverkusia mama (dabar ir aš susigraudinau) Rugsėjo 29 diena jis mirė.. po tikrai ilgų kančių.. ir labai žiaurių...ech mirtis buvo tikrai sunki... lyginant su vyrų vidurkiu tai nugyveno tikra ilgą gyvenimą - 81 metus... ech tikiuosi jis mirė laimingai... cha aš visą naktį tada verkiau.... taip sunku senai nebuvo... mano mama irgi tokia... ech net nemoku nusakyt (Jautrus labai mes abu)  aaach kitą dieną reikėjo pašarvot.... ten vos nenualpau išvis... ir irgi žliumbėm ten visi... viskas taip suknistai padaryta....tas laikas, tiek įžiūrėt į artimą, brangų, mylimą žmogų... dar grojant tokiai muzikai..ramiai neįmanoma, man pačiam vos širdis nesustojo... taip viską skaudėjo....o šiandiena buvo jo laidotuvės... ir man reikėjo toje vadinamoje eisenoje nešti jo portretą.... prigėręs raminamųjų dramblio dozę ištvėriau gyvas... nors pavirtau į kažkokį zombį, tiesiogine to žodžio prasmę...  ir su kiekvienu pažįstamų pasakymų „Laikykis, užjaučiu“ darydavosi vis sunkiau.... nors jau baigėsi tas košmaras....
nežinau ar Senelis skaitys šitą blogą, bet, Seneli, aš Tave myliu....
ir šiaip, jei kas dar turit senelius... branginkit juos visą širdimi ♥
ir sorry už tokį trumpą/sausą įraša, nes mano galva plyšta, akys ir nosis dar vis pilna ašarų ir esu toks apmiręs... ir atsiprašau jei ką atstumsiu ar įžeisiu. MAN SUNKU
C'est la vie.... iš dulkės į dulkę...ech, po galais...

p.s. man reikia dar išsilieti... kai buvo paskutinis išlydėjimas.. visi ramiai atsisveikina su seneliu... ten fone gieda... ir mano kaimynės telefonas skamba... taip garsiai Nokia Tune... tada tikrai buvo pikta... ir dar svarbiausia neišjungia... ignoruoja :( tai buvo TRAGEDIJA.. pyksiu ant to žmogaus...rimtai




0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Apie viską..arba nieką..

Nusišypsok ლ(◔◡◔ ლ)

! ! !

Jei Jums nerodo paveikslėlių... kaltinkite savo naršyklę arba kompiuterį! Arba paspauskit ant vos rodomo paveiksliuko ir grįžkite atgal.... tada turėtų rodyti visus normaliai :)))

Sekėjai

Skype Me™!