Nesuprantu...
Nesuprantu Tavęs....
Nesuprantu ir Savęs....
Apskritai, kai pradedi galvoti, kas vyksta aplinkui Tave...viskas taip elementariai sudėtinga... Viskas taip paprasta, bet taip jau paprastai neišsisprendžia...
O aš nemėgstu savęs po šiandien dar labiau...... Kodėl kai būnu su žmonėmis kurie man patinka...aš esu aš, viskas gerai..... o kai būnu su žmogumi kuris labai patinka, manęs jau nebėra.... lieka tik tos pačios mano mintys.... 50% mano žodžių ir 5% veiksmų kuriuos norėčiau padaryt, bet tiesiog negaliu.. ne kiek nėra drąsos kiek kažko kito....  ir dėl to taip sunku... ir tas jausmas toks tupas vėliau, kai nesi su tuo žmogumi.... nors prasmek į žemę ar iš visų jėgų trenk galvą į sieną/stulpą ar kitą sinonimišką daiktą....FUCK IT....
Kartais neišeina reikšt jausmus taip kaip turėčiau.... Atsiprašau.


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Apie viską..arba nieką..

Nusišypsok ლ(◔◡◔ ლ)

! ! !

Jei Jums nerodo paveikslėlių... kaltinkite savo naršyklę arba kompiuterį! Arba paspauskit ant vos rodomo paveiksliuko ir grįžkite atgal.... tada turėtų rodyti visus normaliai :)))

Sekėjai

Skype Me™!